zondag 29 april 2012

Whoopies

Whoopies zijn de nieuwe rage en dus moest ik dat toch ook eens maken...
Gesurft op het internet en heel wat recepten tegen gekomen. Het recept van Eva's smulhuisje was weer het duidelijkst maar uiteindelijk toch een ander recept gebruikt dat ooit eens in een of ander boekje stond en ik overgeschreven heb. Jammer dat ik de bron niet meer weet...
Enfin, de whoopies maken hun naam waar want nog voor ik ze allemaal afgewerkt had, was ik er al 3 armer door onze puber Lisa ;-)
Ideale koekjes (als je ze zo mag noemen) voor een High Tea. De ene serie heb ik belegd met botercreme en de anderen met mascarpone en frambozengelei.
Zalig zoet...

3 opmerkingen:

  1. Hoi Heidi,

    we vonden je via de Mamablogs Lijst. We hebben een vraagje: woon je ook in Engeland? In dat geval zouden we je namelijk graag interviewen voor onze rubriek Expat Mama's, waarin Nederlandse moeders vertellen over hun leven in het buitenland.

    We hopen van je te horen.

    vriendelijke groet,
    Nicole Orriëns (Redactie Het Moederfront)
    http://www.hetmoederfront.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dag Nicole,

      Nee. jammer genoeg wonen we niet in Engeland. We dromen er wel van, maar die stap hebben we nog niet gezet.

      Groetjes,
      Heidi

      Verwijderen
  2. Wat ziet dat er lekker uit, hmmmm!!!

    BeantwoordenVerwijderen